typy ppc reklam

Typy PPC reklam a jakou zvolit

Rozhodli jste se pracovat na nějaké reklamní kampani? Vždycky přemýšlejte nad jejím cílem. Pokud chcete představit nějakou značku, volte jiný účel než v případě prodání většího množství zboží. Jen tak bude vaše reklamní kampaň dostatečně úspěšná.

PPC reklamy jako nejefektivnější nástroj marketingu

K tomu, aby byly investované peníze zase velice rychle navráceny a zhodnoceny ve vaší kapse, slouží PPC reklama. Mluvíme o velmi efektivním marketingovém nástroji, na který, zejména v posledních letech, nedají dopustit jak menší, tak velké společnosti. Důvod je prostý – reklama je totiž efektivní a zároveň stále ještě levná.

Mluvíme totiž o formě inzerce na internetu, která je založená na principu pay-per-click čili reklama za proklik. PPC reklamy se zobrazují ve výsledcích vyhledávání nad organickými výsledky nebo případně na partnerských webových stránkách vyhledávačů.

Jaké existují typy PPC reklamy

Jak ale bylo zmíněno, samotná PPC reklama vám nikdy nezajistí efektivitu a výnos. To zajistí až to, jak s ní konkrétně budete pracovat. V současné době existují čtyři typy reklamních PPC kampaní, a to konkrétně vyhledávací kampaň, produktová kampaň, obsahová kampaň a dále také videokampaň.

Zatímco vyhledávací bývá ve vyhledávací síti jak textová, tak responzivní, tak dynamická, spouští se na konkrétní klíčové slovo a cílí se hlavně na takového uživatele, který už je ve fázi hledání produktu nebo služby.

Takzvané obsahové kampaně jsou většinou ve formě reklamních bannerů a zobrazují se na partnerských webech. Využívá se hlavně pro akvizici nových zákazníků.

Produktová je zaměřená na prodeje čili jsou vhodné nejvíce pro e-shopy a videokampaň jsou hlavně pro posílení značky.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 100 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.