Jak má vypadat vizitka?

Vizitka má velmi dlouhou historii, sahající až do starého Egypta. V dnešní době se s ní setkáváme na každém rohu, přesto všechno mnoho lidí tápe, jak má správná vizitka vůbec vypadat.

V první řadě je důležitý rozměr. Vizitky můžete mít ve své podstatě v jakémkoliv formátu, který si v tiskárně domluvíte. Ale ve všech směrem je výhodné, dodržet obvyklý evropský formát 90×50 mm. S typizovanou vizitkou se dobře pracuje, pohodlně se vejde do peněženky i vizitkovníku.

vizitka

Kromě rozměru je také důležitý papír. Běžně se vizitky tisknou na papír o gramáži zhruba od 250 do 330 g/m2. Čím kvalitnější papír vyberete, tím déle vizitka vydrží a nebude se ohýbat.

To, co si na vizitku napíšete, je čistě věcí vašeho vkusu. Pokud tedy máte naprosto svobodnou vůli a nemusíte dodržovat striktně daná firemní pravidla. Zvažte, k jakým účelům si vizitku chcete nechat vytisknout. Máte-li ji čistě pro osobní účely, bohatě postačí, jestliže na vizitce bude jméno, příjmení, soukromé telefonní číslo, email, eventuelně odkaz na váš blog nebo webové stránky. Na firemních vizitkách by jistě neměla chybět pozice nebo obor, ve kterém pracujete. A zpravidla jsou zde uvedeny také základní údaje o firmě. Osobní vizitky bývají zpravidla více nápadité než ty firemní. Ale v obou případech myslete pravidlo, že méně je někdy více.

Obrázek převzat z webu www.freedigitalphotos.net (autor: Vichaya Kiatying-Angsulee).


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 100 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.